top of page

Ut i skogen...

Ut i naturen, fick jag till mig idag.

SÄ efter mina "mÄsten" sÄ gick jag motvilligt ut pÄ en promenad. Svinkallt, trots att solen sken. Lite för kallt faktiskt. Men det Àr skönt nÀr det Àr gjort. Det Àr ju ÀndÄ sÄ vacker ute nu, med solen, den klarblÄ himlen och den vita snön som gnistrar sÄ fint i solskenet.



Funderingar kring dagens kort...

Det blev sig visst sÄ att jag Àr hemma en vecka till, lite motvilligt. Men samtidigt sÄ vet jag att det behövs. Jag har verkligen haft tur och har en chef som ser till mig, istÀllet för till verksamheten. SÄ jag tÀnkte att jag ska, denna veckan försöka göra sÄ mycket som möjligt som gör mig glad och tillfreds med mig sjÀlv. Samtidigt kÀnner jag.. sÄ kan man vÀl inte göra. Vara hemma frÄn jobbet och göra "roliga" saker.

Jag har sÄ mycket jag vill göra, men finner inte riktigt ron att göra det, för i mitt huvud, dÀr snurrar det pÄ som en tornado. Ett krig och jag stÄr i mitten och vet inte vilket ben jag ska stÄ pÄ. Vilken sida av linjen ska jag stÄ pÄ. Det svÄra Àr att fundera ut vad vill JAG, istÀllet för att tÀnka pÄ vad andra förvÀntar sig av mig.

Och jag vill kunna ta det beslutet och kÀnna mig stark och stadig i det.


Ta hand om er!


// Paula


7 visningar0 kommentarer

Senaste inlÀgg

Visa alla

Utmattad

InlÀgg: Blog2_Post
bottom of page